O Éminence

 

Éminence je pyšná na to, že může nabídnout produkty, které splňují náročné požadavky nejvýznamnějších světových certifikačních orgánů.

Při výrobě používáme nejekologičtější postupy, naše farma využívá energii ze solárních a větrných zdrojů a v dohledné budoucnosti plánujeme zavést do naší laboratoře i geotermální vytápění.

Naši zákazníci okamžitě vidí i cítí rozdíl díky extrémně vysokému obsahu ovocných složek a tedy i velkému množství aktivních ingrediencí v kosmetických přípravcích značky Éminence Organics. Vitamíny jsou obsaženy ve své nejpřirozenější a nejčerstvější podobě, čímž nabízejí dramatické výsledky, neboť semena, dužiny i slupky se vyznačují pozoruhodně silnými regenerativními a hojivými účinky, jež jim umí propůjčit jen příroda.

Kosmetická řada Éminence Organic Skin Care je používána v nejpřednějších rezortech, lázních i salónech po celém světě ke zkrášlení obličejů hollywoodských hvězd, ale i dívek od vedle. Přijměte naše pozvání a vyzkoušejte si na vlastní kůži oceňovanou a na výsledky orientovanou řadu přípravků vyrobených z přírodních, biodynamických surovin v nejvyšší bio kvalitě a přesvědčte se, co Éminence může udělat pro Vás!

 Windmill

 

7 DŮVODŮ PROČ PRODUKTY ÉMINENCE PATŘÍ MEZI NEJKVALITNĚJŠÍ NA SVĚTĚ

 

 

Společnost Éminence je hrdá na to, že …

  • Již více než 60 let vyrábí čistě organickou a přírodní kosmetiku, zaměřenou především na účinky
  • Své ingredience sbírá výhradně ručně, čerpá z prastarých maďarských receptur
  • produkty nejsou testovány na zvířatech
  • její organické produkty obsahují vysokou koncentraci aktivních složek, díky které použijete malé množství na více aplikací
  • jako první a jediná produktová řada v Severní Americe, která získala certifikát Biodynamic® udělený organizací Demeter USA
  • při výrobě používá nejekologičtější postupy, neustále se snaží snižovat uhlíkovou stopu, používá energii ze solárních a větrných zdrojů a v dohledné budoucnosti plánuje zavést do naší laboratoře i geotermální vytápění.
  • je zavázána životnímu prostředí, a proto za každý prodaný produkt vysadí jeden strom